Jepp, dette har jeg erfaring med!
Løsningen min var lenge å ha servo-olje tilgjengelig i bilen, og periodisk fylle opp. Men så fikk jeg feil på EU kontroll, og noe måtte gjøres. Midlertidig smurte jeg på silikon på snekka der hvor rattstammen går inn, og det holder faktisk den dag i dag (2 år etter).
Dette er er nok ingen optimal løsning, men så lenge den er tett, så ser jeg ingen grunn til å gjøre noe mer med det.