Bilen er fortsatt "borte" men kjeltringen liker tydeligvis å kjøre Jeep:
Siste døgns passeringer i bommringen:
17.02.2011 23:26 Europaveien DJ40886
17.02.2011 22:24 Lambertseterveien DJ40886
17.02.2011 22:05 Store ringvei DJ40886
17.02.2011 21:56 Griniveien DJ40886
17.02.2011 09:21 Pårampe Granfoss fra E18 DJ40886
17.02.2011 03:54 Griniveien DJ40886
16.02.2011 09:30 Europaveien DJ40886
