Skrevet av Emne: Nå har det gått for langt i Egypt!!  (Lest 1352 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget sten_morten

  • Global moderator
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1288
Nå har det gått for langt i Egypt!!
« på: Sø.,30,Januar,2011,01,42 »
Sette fyr på en Jeep da??  :'(


CJ-7 Laredo 1986                 WJ Grand Cherokee Limited 2001              M416
AMC V8                               3,1 TD
36x15,5-15

Utlogget xjrebel

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 673
  • 91 cherokee 4.0 H.O,98 cherokee 2.5 TD,81 CJ-7 4.2
Re: Nå har det gått for langt i Egypt!!
« Svar #1 på: Sø.,30,Januar,2011,10,27 »
f..n for en gjeng >:(
Hvorfor sitte inne,når alt håp er ute?

Utlogget Laredo

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 27
Re: Nå har det gått for langt i Egypt!!
« Svar #2 på: Sø.,30,Januar,2011,23,29 »
De politibilen jeg så på bildene i media , viste noen uniformerte politibiler , lignet veldig på wrangler YJ, men det kan jo også være noe lisensbygget av ukjent merke ?
81' CJ7 Renegade 4.2

Utlogget Kris

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 290
Re: Nå har det gått for langt i Egypt!!
« Svar #3 på: Ma.,31,Januar,2011,00,07 »
Jo, de har tradisjon med å levere Jeep til Egypt.

Jeep Wrangler er i høyeste grad en militær bil i dag, og.

Den militære Wrangleren heter nå, J8 og blir bygget sammen i Cairo.
CJ står vel i utgangspunktet for Civilian Jeep, så derfor går jeg utifra at bare J står for militær Jeep.

www.allpar.com/SUVs/jeep/J8.html
TJ 00 uorginal
XJ 95 (solgt)
Zj 94 V8(solgt)