www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Skjer det noe på østlandet i løpet av uke 4?
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Skjer det noe på østlandet i løpet av uke 4? (Lest 1163 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
C3
360 CID
Innlegg: 565
Skjer det noe på østlandet i løpet av uke 4?
«
på:
Lø.,22,Januar,2011,18,42 »
Jeg er på Østlandet i hele uke 4 og lurer på om det skjer noe i regi av JCN eller annen Off-Road aktivitet mens jeg er her. Har ikke noen av Jeep´ene med, men det ville jo vert artig å møtt noen likevel. Gi meg heads up da!!
Loggført
Medlem nr: 931
Lokalkontakt Troms og Omegn
2011 Wrangler JK Sahara
2009 Wrangler JK Rubicon
1998 Wrangler TJ Sport
Følg med på
C3´s Rubicon Garasje
http://www.c3foto.no
C3
360 CID
Innlegg: 565
Re: Skjer det noe på østlandet i løpet av uke 4?
«
Svar #1 på:
Ma.,24,Januar,2011,17,57 »
Skjer det ingenting på Østlandet i hele uke 4?
Loggført
Medlem nr: 931
Lokalkontakt Troms og Omegn
2011 Wrangler JK Sahara
2009 Wrangler JK Rubicon
1998 Wrangler TJ Sport
Følg med på
C3´s Rubicon Garasje
http://www.c3foto.no
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Skjer det noe på østlandet i løpet av uke 4?