Skrevet av Emne: Trenger HJELP! XJ-98 Limeted!  (Lest 1521 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget rabalder

• 258 CID
  • *
Trenger HJELP! XJ-98 Limeted!
« på: Ti., 6,Januar,2009,22,13 »
Har fått start/sentrallås/alarmproblemer i dag >:(  Sentrallåsen/alarmen virker av og til når jeg trykker på "håndsenderen" (sentr.lås virker når jeg bruker knappen på døra) men motoren starter ikke! Fikk start et par ganger etter mye "kinning" nå i kveld, men når jeg stoppet motoren for så å starte igjen var det ikke noe liv.. starteren surrer men det er det. Når jeg fikk start på den så var alt av målere -bensinmåleren  i dashbord ute av funksjon. Koblet ut sikringen til Defa'en for å prøve det, men ikke noe resultat. Hjelp/råd mottas med ENORM takknemlighet!!! Hilsen rabalder, Bergen.   ;)

Utlogget Dalton

• 304 CID
  • **
  • Cherokee Nation
Sv: Trenger HJELP! XJ-98 Limeted!
« Svar #1 på: To., 8,Januar,2009,13,25 »
Feilkoder???
1994 Jeep Cherokee Limited 4ltr High Output

Utlogget Oseberg

• 360 CID
« Svar #2 på: To., 8,Januar,2009,19,08 »
Hmm. mener å ha lest et sted om samme problem. Kan det være at dør aktuator ikke gir skikkelig beskjed til sentralen om at døren er åpen?.
Jeg er usikker her, men muligens det er en logikk mellom posisjon på låse aktuator og andre funksjoner på bilens styresystem. Du kan kanskje finne noe om dette ved å lese vedlegg. Jeg har mer om du trenger, send meg PM , så får du alt over i PDF fil.

Filen er for en 97 modell,, men tror det er identisk for 98

Redigert...her finner du alle manualene, bare å plukke det du/dere trenger: http://colorado4wheel.com/allmanuals/Jeep/
« Siste redigering: To., 8,Januar,2009,19,29 av Oseberg »
TJ 4,0L 2001 Sahara

Utlogget rabalder

• 258 CID
  • *
« Svar #3 på: Fr., 9,Januar,2009,20,25 »
Takker så masse!!!   Låsen på v. sidedør bak går ikke som den skal når sentr.låsen brukes.. kan nok være en samenheng der kanskje? Nå starter & går bilen som den skal igjen og alle målere virker som de skal! Får vente litt med å starte på lang-tur til jeg er sikker... Men takk takk takk!!!