Skrevet av Emne: MEDLEMMER I JCN:????????  (Lest 4610 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Fighter

• JCN - Styre
  • Get a life!!
  • En SUVeren Jeep.
Sv: MEDLEMMER I JCN:????????
« Svar #15 på: Ma.,25,Februar,2008,01,26 »
Sitat
Og til alle de som ikke ønsker å bruke bilen i skauen. Det har vi full respekt for, og dere er like mye, og like gode medlemmer i klubben allikevel.
Jeg må inrømme at jeg til å begynne med trodde klubben bare var for dem med modifiserte jeeper(det som folk flest forbinder med Jeep), og flesteparten i klubben har vel en slik. ? En kar jeg snakket med som har en XJ mente ikke han ville melde seg inn for som han sa: Er det ikke bare for terreng-jeeper da? Måtte da forsikre ham at her er alle Jeeper velkomne. Mener det er meget viktig at vi som har andre typer Jeep synliggjør oss bl.a slik som bas og Dalton gjør her, at andre kan se at dette er for alle. På den måten "omvendes" det forhåpentligvis noen "tvilere". Og, etter som jeg har forstått, er det vel noen av de "gamle" klubbmedlemmene som begynte med en XJ eller ZJ. ??  :)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Tomas

• 401 CID
  • Larvik - Vestfold
    • Min hjemmeside
« Svar #16 på: Ma.,25,Februar,2008,07,59 »
Og bare for å gjøre en ting klart. Flere av kjøreområdene som blir disponert rundt om kring er ikke kun hard-core offroad. Det finnes mange sandtak i forbindelse med skogsområdene hvor man kan kjøre med en original subaru legacy, eller en toyota tercel eller hva du måtte ha.
En ting som derimot er fint ved å prøve seg litt i ett sandtak med en original bil, er at man lærer bilen mer å kjenne. veit mere om hvordan bilen fungerer, hvor man kan kjøre og hvor man ikke kan kjøre. Dessuten blir man tryggere på hva man selv greier å prestere. Man ødelegger ingenting, men skaffer seg verdifull kjøre-erfaring. Som igjen kan vise seg å være nyttig når man sitter i saksa på vei til hytta eller hva det måtte være. Dette kan på mange måter sammenlignes med å leke seg litt med bilen på vinterstid. (Sånn som de fleste av oss gutter pleier å gjøre) Det er ikke noe mål å kjøre helt bajas, men å kunne hente inn en bil som får sladd, enten på alle 4 eller bak eller hva det måtte være, kan vise seg å være verdifull erfaring når man først får en skrens på bilen. For den som tror at erfaringen fra glattkjøringstimene for 10 - 20 og 30 år siden kan hentes inn igjen i løpet av en brøkdel av ett sekund når man er ute å kjører, for tro om igjen. Dessuten. ALLE biler reagerer forskjellig.
Uansett, om dere vil eller ikke bruke egen bil. det er alltid ledige seter for de som vil sitte på. Ivertfall hos meg, og siden resten av jeepclub gjengen er "relativt hyggelig"  ;D så regner jeg med de også har noen ledige seter.
Og ta gjerne med en termos og noen pølser. Det er alltid masse sosialt, felles grilling, skryting og juging  ;D

Ikke nøl med å ta kontakt!
Denne klubben omfatter alle så lenge det står Jeep i grillen!!!

Men nå tror jeg kanskje jeg har sporet litt av "topicen" her  :-[ , beklager så mye.  ::)
WJ TD 1999 - Original
TJ Sahara - Solgt :(
http://www.jeep.on-line.no
<a href="http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,137.0.html">Min Garasje</a>
JCN medlem nr 507
Vestfold kontakt for JCN
Styremedlem 4x4Drivers og Webansvarlig.

Utlogget chris

• 304 CID
  • **
« Svar #17 på: On.,27,Februar,2008,16,24 »
Kanskje ikke rart det ikke er mange betalende medlemer når vi år etter år ikke får en dritt fra klubben selv når vi etterlyser det.
Jeg ble medlem og fikk innbetaling en gang i året som jeg skulle men plutselig dukket den ikke opp mer siden det har jeg drevet å måtte "sloss" for å være medlem
Mange sier de skal hjelpe meg og si fra til de ansvarlige osv men lite har skjedd de siste årene.
Nå som kontligenten skulle komme på mail fikk vi som ikke har mottat den beskjed om å  sende inn en mail med all info så vi kom inn i systemet igjen.
Dette ble gjort og jeg fikk et svar med takk men ikke noe kontligent.
Skaffer meg sikkert endel uvenner ved å legge inn dette men vet at jeg ikke bare snakker for meg selv og at det er flere jeg kjenner som nå ikke gidder sloss for å få være medlemmer.
Det at det er for få som sitter med for mye ansvar og jobb tjener ingen i klubben. jeg har selv tatt kontakt flere ganger til styret og sagt at jeg kan hjelpe til men fått beskjed tilbake at det ikke trengs hjelp så da sier jeg bare lykke til vidre. Jeg gidder ikke mase mer
chris

Utlogget bas

• 304 CID
  • **
« Svar #18 på: On.,27,Februar,2008,18,44 »
Sier det igjen... ::) ::)
Går det ikke ann å få lagt ut Medlemskontingent blanketten her på JCN??????
Så er det bare å skrive den ut og betale..
Nye medlemmer kan vel få tilsendt medlemsnummeret sitt senere.
Det viktigste er vel å få inn penger... ;D ;D ;D

Jeg trur mange betaler gladelig kontingenten for den hjelpen de får, her på forumene.

Dette må da lette arbeidet til de som driver med dette frivillig på kveldene...

Bare en tanke jeg lufter igjen...

`93 Jeep Grand Cherokee 5.2 ltd.
  Medlem nr 826

Utlogget Rudi

• 304 CID
  • **
  • Not prepared, still going
« Svar #19 på: Ma., 3,Mars,2008,23,56 »
Long time no see :)
Enkelt forslag, enkel løsning:
Jeep Club Norway
Pb 229 Løvås
5828 Bergen
Kontonummer: 9522.05.28058
Kontigent 250 kr.
MERKES MED NAVN OG MEDLEMSNUMMER.

Innmeldinger blir besvart i løpet av uka.

Alle er velkommen i klubben... :)

TJ 4.0 1997
Blå i vognkortet..

Utlogget Fighter

• JCN - Styre
  • Get a life!!
  • En SUVeren Jeep.
« Svar #20 på: Ti., 4,Mars,2008,00,57 »
Og nye medlemmer uten medlemsnummer vil få dette tilsendt? Og, ved betaling i nettbank. Bør man printe ut den delen hvor det står "konto belastet", og kanskje hake av for kvittering?? (Ikke for å pirke altså)  :)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Fagelund

• 304 CID
  • **
  • medl nr 797
« Svar #21 på: On., 5,Mars,2008,21,56 »
Long time no see :)
Enkelt forslag, enkel løsning:
Jeep Club Norway
Pb 229 Løvås
5828 Bergen
Kontonummer: 9522.05.28058
Kontigent 250 kr.
MERKES MED NAVN OG MEDLEMSNUMMER.

Hei!
 Da er det endelig gjort! Men hadde ikke noe medl. nr og merke med så jeg merket kun med navn, Kristian Fagelund :P

Takk for et fint forum!
medl nr 797