Skrevet av Emne: MER AKTIVT OG VARIERT FORUM!?  (Lest 1221 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
MER AKTIVT OG VARIERT FORUM!?
« på: On.,12,Mars,2008,23,55 »
Har ikke vært med her lengre enn siden juli '07, men jeg mener bestemt at dette er blitt et mer aktivt og variert forum. Flere førsteganginnlegg, 10-15 gjester og 10-15 medlemmer samtidig i lengre perioder av gangen. Jeg er litt nattmenneske,  ::) og selv klokken 02 om natten er det ofte 6-7 gjester, men medlemmene sover stort sett alle sammen da(sikkert fornuftig), så da er som oftest antallet 1-3 medlemmer. Et forum i vekst viser bare at mange der ute syns her er varierte og interressante emner, og at flere er med på, og svarer i flere kategorier viser kunnskap og solidaritet for andre Jeeptyper enn sin egen. Et flott forum, bare alle gjestene også ville melde seg inn. ;D ;D  Stå på! Måtte bare få det ut. :)
Her er linken til innmelding.  :) http://www.jeepclubnorway.no/index.php?option=com_performs&formid=1&Itemid=72
« Siste redigering: To.,13,Mars,2008,00,14 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8