Har ikke vært med her lengre enn siden juli '07, men jeg mener bestemt at dette er blitt et mer aktivt og variert forum. Flere førsteganginnlegg, 10-15 gjester og 10-15 medlemmer samtidig i lengre perioder av gangen. Jeg er litt nattmenneske,

og selv klokken 02 om natten er det ofte 6-7 gjester, men medlemmene sover stort sett alle sammen da(sikkert fornuftig), så da er som oftest antallet 1-3 medlemmer. Et forum i vekst viser bare at mange der ute syns her er varierte og interressante emner, og at flere er med på, og svarer i flere kategorier viser kunnskap og solidaritet for andre Jeeptyper enn sin egen. Et flott forum,
bare alle gjestene også ville melde seg inn.

Stå på! Måtte bare få det ut.

Her er linken til innmelding.
http://www.jeepclubnorway.no/index.php?option=com_performs&formid=1&Itemid=72