Tror det er sånn at skal du få godkjennt en kufanger må du ha papirer på at den tilfredstiller visse krav. Eller kunne dokumentere at ku fangeren ble levert som standard på bilen, altså at den stod i delekatalogen, når bilen var ny.
Ingen av disse gjelder Warn fangeren så tviler på den blir godkjennt.
Jeg gidder ikke prøve å godkjenne min, skrur den bare av når jeg skal på BT.
-Kjetil