Skrevet av Emne: Sv: TJ SAHARA 4L. "Vrak". På Finn.no  (Lest 4405 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget provib@gmail.com

• 360 CID
  • TJ`n min pr. høst 07
Sv: TJ SAHARA 4L. "Vrak". På Finn.no
« Svar #15 på: To.,11,Oktober,2007,14,04 »
Ja folkens. Jeg har enda ikke fått opprettet noen garasje, er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det. Har bestilt medlemskap så jeg må vel kanske vente på det. Foreløpig er jeg bare gjest her.
Menn uansett: Nå har jeg så smått begynt med demonteringen. Har frigjordt høyre forskjerm for deler så den er klar for demontering. Røsrka også ut radiartorn i går, den var helt skjev. Har begynt å løsne grillen også, den skal helt av og rettes litt opp da også den er skjev. Men må si mesteparten av tiden går med til skravling med en annen kar som også mekker biler (gamle amerikanske flak) i garasjen ved siden av. Tenker faktisk å ta ut hele motoren og gå over den når jeg først er i gang. Lurer på å skifte ut hele forakselen, men er usikker på om jeg skal gå for en kraftigere aksel enn den orginale. Ser det er mulig å få en helt ny RUBICON aksel komplett med bremser og alt for 7-8000 kr i statene. + frakt og det der. Men må jeg også da skifte bakakselen? Og passer ARB sperra og drevingen (3.73) fra orginalakselen min inn i den? for den må jo være lik som bak? Er egetlig Denne RUBICON- akselen noe å samle på eller er det noe annet jeg bør gå for? Dana 44 etc??? Jeg har egentlig ikk skjønt alt det derre akselgreiene enda. Om noen har noen godet å komme med er jeg veldig ineressert i svar. 
Kunsten å skru er å tørre å ta ting fra hverandre uten å være redd for å ikke få det sammen igjen. Kast aldrig en gammel del før den nye er på plass:-)

Utlogget sandviper

• 401 CID
« Svar #16 på: To.,11,Oktober,2007,17,29 »
Det er en knapp oppe i bilde som heter registrer eller noe. Klikk på den så aktiverer du forum medlemskap, medlem i klubben og medlem av forum er to forskjellige ting. Etter det kan du starte ny tråd under "rigs/garasje"
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget provib@gmail.com

• 360 CID
  • TJ`n min pr. høst 07
« Svar #17 på: To.,11,Oktober,2007,19,18 »
takk! Da skal jeg prøve det!!!
Kunsten å skru er å tørre å ta ting fra hverandre uten å være redd for å ikke få det sammen igjen. Kast aldrig en gammel del før den nye er på plass:-)