Skrevet av Emne: bestilling av deler fra USA...evt..  (Lest 2320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget makkomann

• 258 CID
  • *
bestilling av deler fra USA...evt..
« på: Fr.,17,August,2007,15,21 »
Hei

Jeg kunne muligens komme til å trenge nye/overhalte aksler foran og bak på min 98 TD cherokee. Hvor skal jeg henvende meg for å få bra dette til en bra pris i tillegg til at varene er bra? Det jeg leter etter er foraksel og bakaksel med nye lager og simringer, osv, totaloverhalte altså.

Noen som har erfaring med:  http://www.scottysjeepand4x4.com/  ?

mvh
N

renegade

• Gjest
Sv: bestilling av deler fra USA...evt..
« Svar #1 på: Fr.,17,August,2007,16,16 »
Hei

Jeg kunne muligens komme til å trenge nye/overhalte aksler foran og bak på min 98 TD cherokee. Hvor skal jeg henvende meg for å få bra dette til en bra pris i tillegg til at varene er bra? Det jeg leter etter er foraksel og bakaksel med nye lager og simringer, osv, totaloverhalte altså.

Noen som har erfaring med:  http://www.scottysjeepand4x4.com/  ?

mvh
N

Søk etter Bækken offroad service her på forumet, ta kontakt med han & spør om pris.
Er akselhusene dine bøyde & vridde, så er seff. saken en annen.

Det er fra tid til annen aksler tilsalgs her på forumet, kan hende du får napp her...

Utlogget makkomann

• 258 CID
  • *
« Svar #2 på: Lø.,18,August,2007,10,19 »
Hei igjen

Akselhusene er fine, det er skikkelig "romlelyd"/"hjullagerlyd" i begge to. Kan denne karen overhale akslene kanskje? Har nemlig hørt at det å skifte lager nærmest kronhjulet ikke er noe man gjør hjemme på tunet.....

renegade

• Gjest
« Svar #3 på: Sø.,19,August,2007,11,33 »
Hei igjen

Akselhusene er fine, det er skikkelig "romlelyd"/"hjullagerlyd" i begge to. Kan denne karen overhale akslene kanskje? Har nemlig hørt at det å skifte lager nærmest kronhjulet ikke er noe man gjør hjemme på tunet.....

Skal du bytte lageret, så er det mulig du ikke trenger å shimes opp på nytt (?).
Hvis du søker etter "randy's ring & pinion" elns, så mener jeg at han har lagt ut en del om hvordan bytte ring & pinion osv.
Mulig du finner noe info der ang bare å bytte det lageret.

Men som sagt, det enkleste er å finne tlf # til Bækken her på forumet, ringe han & spørre etter pris.

Utlogget makkomann

• 258 CID
  • *
« Svar #4 på: Ma.,20,August,2007,15,53 »
Ringte Bækken, han får jobben. God pris og seriøst inntrykk.