Skrevet av Emne: Rørfanger og div annet til TJ/YJ selges (Bergen)  (Lest 2147 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Propellue

• 304 CID
  • **
Rørfanger og div annet til TJ/YJ selges (Bergen)
« på: Lø.,27,April,2013,17,56 »
Etter å ha rydda litt i boden har jeg funnet ut at jeg må kvitte meg med litt forskjellige deler som fulgte med bilen når jeg kjøpte den. De har stått og samla støv lenge nok nå.

Frontfanger i krom:
Med doble rør og grillbøyle. Merke er ukjent, men det står noe tysk på et klistremerke på innsida, så jeg vil tippe den er laga i tyskland.. :P Passer rett på TJ og YJ. Grunnen til at den selges er at det ikke blei helt den stilen jeg hadde sett for meg å ha bilen. Pris: 2000,-? Eller bud.
Bilde:

Har også noen stigtrinn i samme stilen som fangeren. Disse er det ikke fester på, men en litt fingernem person klarer vel nok å få sveist til noe der. Følger gratis med fangeren, eller selges for en sekspakning med sånn tålelig godt øl utenom.
Bilde:

Grill-innsatser i krom:
To er ikke tatt ut av plasten engang.
Pris hos morris4x4: 160$   Pris fra meg: En liten tusenlapp kanskje?
Bilde:

Baksete til YJ:
Har et lysegrått baksete til YJ som av en eller annen grunn fulgte med min TJ. Blei lurt til å tro at det ville passe. :P
Har fungert flott som garasjestol i mitt eie.
Pris: En litt romslig tusenlapp.    (Update!  Dette setet er holdt av en stund nå)
Bilder:

Har også en skiholder fra Mopar. Denne er for å feste på reservehjulet og har aldri blitt brukt av meg. Har ikke bilde av denne enda, men den er så godt som kliss lik denne: http://www.mopar.com/part/TSCXT987
Den er litt sliten i lakken, så den går vel ganske billig tenker jeg. Kom med bud. :)

Har også er RC-bil som skal selges. En HPI Savage SS 4.6. Denne har en god del snacksedeler, men er for tiden i deler. Bilder kommer seinere, etter at jeg har fått tid til å gå over den og sette den skikkelig sammen igjen. Men ta kontakt hvis du er interessert. :)

Ta gjerne kontakt i tråden, på PM eller på tlf: 41sekstiåtte1855. Flere bilder av det meste kan skaffes, og jeg er stort sett åpen for bud. :)
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."

Utlogget Skyjacker

• 360 CID
  • JK-09
Sv: Rørfanger og div annet til TJ/YJ selges (Bergen)
« Svar #1 på: Sø.,28,April,2013,20,42 »
Hvor hører du til? Jeg kunne tenkt meg skistativet.

Bor i Åsane
Jeep Wrangler JK-09

Utlogget Propellue

• 304 CID
  • **
« Svar #2 på: Sø.,28,April,2013,22,37 »
Bor rett bak minde skole, så hvis du er i området av og til er det bare å si ifra.
Kan sikkert fikse noen bilder imårra, hvis du vil..?
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."

Utlogget Skyjacker

• 360 CID
  • JK-09
« Svar #3 på: Ma.,29,April,2013,10,16 »
ja knips gjerne et bilde. Du kan jo ta det med på vårmønstringen (om du kommer)
Jeep Wrangler JK-09

Utlogget Propellue

• 304 CID
  • **
« Svar #4 på: Ma.,29,April,2013,21,04 »
Skal alltids få det med meg på vårmønstringen, enten jeg kommer i med bil eller ikke.
Jeg så nå som jeg hentet det frem fra boden at det trenger litt kjærlig stell. Det er en hengelås på den som jeg skal få klipt imorgen, sånn at det faktisk kan brukes. Også ser jeg også at det ser ut til å mangle 2 av festene for ski. Så etter mitt skjønn er det bare mulig å frakte 2 par ski med det sånn som det er nå.

Her er hvertfall noen bilder. Ikke de beste kanskje, men du ser nå hva det går i. ;)

Festeanordningen
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."

Utlogget jvs

• 258 CID
  • *
  • YJ -92 OM 2.5
« Svar #5 på: Ma.,20,Mai,2013,12,56 »
 skistativ solgt?

92837436