Skrevet av Emne: Heving Tj Sahara er dette noe bra kit og satse på?  (Lest 3740 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget laloba

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 150
Sv: Heving Tj Sahara er dette noe bra kit og satse på?
« Svar #15 på: Sø., 3,Februar,2013,09,26 »
Tror det skal gå fint med eit kit der man kjører spacere nye dempere.Skal man på død liv ha alt man putter på jeepen i vognkortet blir man sittende med papir byråkrati opp til halsen og man kan fort miste lysten på hele gleden med og eie en jeep.

Har hatt mitt siste besøk hos BT fremmover etter jeg har fått skiltene er det EU kontroll jeg forholder meg til.

Kommer til kjøre med felger dekk jeg fikk med så får jeg se om jeg blir stoppet og får mangler.
Men snuser litt i køyretøy forskrifter og der står det faktisk noe om unntak for import biler når det gjelder lovverk med felger dekk etc..vanskelig tolke det...

Bilen min kommer til og rulle ca 3000 km i året så jeg ser vel ikke de store problemene med at alt ikke er skrevet inn i vognkortet av ting jeg måtte finne på modifisere.

Skal som sagt teste dekk felger når jeg kommer hjem og funker det uten subbing etc lar jeg bare dempere fjærer vær som det er, breddere er de på bilen i dag og det er godkjente.