Skrevet av Emne: Trimmedeler til Willys flathead  (Lest 867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget overland

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 749
  • Shit in - shit out
Trimmedeler til Willys flathead
« på: To., 8,Desember,2011,10,40 »
Ønsker å kjøpe "hi-comp" topplokk (ca. 7,5:1) og 2-forgasser innsug til 4 syl. L-head Willys motor.  Topplokk kan være av typen Alexander, Willy-Willy, Kaiser Supersonic eller liknende.  Innsug helst av type 'Burns'

Ta kontakt på mail:  hkh@proactima.com
Willys Overland 4-134 SW 4x4 '53
Willys Jeep CJ 3A
Willys FC 150A
JCN medlem nr. 139

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Re: Trimmedeler til Willys flathead
« Svar #1 på: To., 8,Desember,2011,10,48 »
Her snakker vi høykomp ja.  Best å kjøpe et par fat med flybensin, kanskje :) 
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)