www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Kjøp - Salg - Byttes
»
Kjøp
»
Bensintank beskyttelse
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Bensintank beskyttelse (Lest 1637 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
nsgsn
258 CID
Innlegg: 9
Bensintank beskyttelse
«
på:
Fr.,23,September,2011,19,19 »
Noen som har ny eller brukt?
Loggført
xjrebel
360 CID
Innlegg: 673
91 cherokee 4.0 H.O,98 cherokee 2.5 TD,81 CJ-7 4.2
Re: Bensintank beskyttelse
«
Svar #1 på:
Fr.,23,September,2011,19,43 »
det er ekstremt viktig å fortelle om hva slags bil det er til
Loggført
Hvorfor sitte inne,når alt håp er ute?
Stein-K
Administrator
Get a life!!
Innlegg: 2511
TJ med V8
Re: Bensintank beskyttelse
«
Svar #2 på:
Fr.,23,September,2011,21,30 »
Siden han poster i Tj forumet, så vil jeg anta at han ønsker en som passer til nettop TJ....?
Har en slik en montert på bilen og kan være interresert i å bytte tilbake til den orginale. Det er en Warn skid plate jeg har. Hvor mye byr du imellom?
Loggført
Min garasje
Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!
xjrebel
360 CID
Innlegg: 673
91 cherokee 4.0 H.O,98 cherokee 2.5 TD,81 CJ-7 4.2
Re: Bensintank beskyttelse
«
Svar #3 på:
Fr.,23,September,2011,21,46 »
den så jeg ikke
Loggført
Hvorfor sitte inne,når alt håp er ute?
nsgsn
258 CID
Innlegg: 9
Re: Bensintank beskyttelse
«
Svar #4 på:
Fr.,23,September,2011,22,53 »
Min er rustet i nedkant bak og bør sveises
Loggført
nsgsn
258 CID
Innlegg: 9
Re: Bensintank beskyttelse
«
Svar #5 på:
Fr.,23,September,2011,22,54 »
97 tj
Loggført
nsgsn
258 CID
Innlegg: 9
Re: Bensintank beskyttelse
«
Svar #6 på:
Fr.,23,September,2011,23,29 »
Sendte deg sms nå flintstone
Loggført
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Kjøp - Salg - Byttes
»
Kjøp
»
Bensintank beskyttelse