Skrevet av Emne: Hevesett er feigt  (Lest 3372 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget sten_morten

  • Global moderator
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1288
Hevesett er feigt
« på: Fr.,25,Mars,2011,22,39 »




CJ-7 Laredo 1986                 WJ Grand Cherokee Limited 2001              M416
AMC V8                               3,1 TD
36x15,5-15

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Re: Hevesett er feigt
« Svar #1 på: Fr.,25,Mars,2011,23,10 »
Må faktisk innrømme at jeg synes den var kul!

Utrolig morsomt at noen strekkern så lang i motsatt retning av "normalt".
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Holmis

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 624
  • Jeepaholic !
    • www.multi2net.com
Re: Hevesett er feigt
« Svar #2 på: Fr.,25,Mars,2011,23,22 »
Hvis man først skal ha rod så er jo dette den ultimate rodden for en Jeep entusiast   ;D

Dritkul!!
AMC Jeep CJ7 4.0HO-Aut , Renegade 1984
Jeep Cherokee XJ 2,5TD 1996

Cerwin-Vega Recone Service: http://cerwinvega.multi2net.com

Utlogget Dr.Plumbo

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 475
Re: Hevesett er feigt
« Svar #3 på: Lø.,26,Mars,2011,01,58 »
Tøffe detaljer! Er det en kombinert overliggende rattstamme med speil??   ::)


 

Utlogget Ronny

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 618
Re: Hevesett er feigt
« Svar #4 på: Ma.,28,Mars,2011,14,13 »
Kan ikke bli bedre enn dette :-) Tommel opp :-)
Regards
Ronny Andersen
I do understand the "Jeep thing", therefore I drive BMW

Utlogget Tom-G

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 384
Re: Hevesett er feigt
« Svar #5 på: Ma.,28,Mars,2011,20,57 »
Helt sjef! 8)
96`XJ 4.0L Sport Man. 2d.
97`ZJ 2,5 TDI Laredo
95`ZJ 4,0L Limited
Medlemsnr. 402
Ex: YJ, TJ, XJ td, 2 x ZJ og WJ 4.7HO

Utlogget xjrebel

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 673
  • 91 cherokee 4.0 H.O,98 cherokee 2.5 TD,81 CJ-7 4.2
Re: Hevesett er feigt
« Svar #6 på: Ma.,28,Mars,2011,22,50 »
godværsvogn 8)
Hvorfor sitte inne,når alt håp er ute?

Utlogget Dr.Plumbo

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 475
Re: Hevesett er feigt
« Svar #7 på: Ma.,28,Mars,2011,22,56 »

Det geniale med den er at hvis BT mot formodning klager på SENKING av Jeep så er det bare å legge ned frontruta og snu bilen på hodet for litt nødvendig bakkeklaring...  ;D

 

Utlogget Jeep

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1240
Re: Hevesett er feigt
« Svar #8 på: Fr., 8,April,2011,07,43 »
Tor Kløvstad
2001 WJ V8, Original
1994 YJ, Modifisert
Lokalkontakt Hedmark

Utlogget Dr.Plumbo

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 475
Re: Hevesett er feigt
« Svar #9 på: Ma.,11,April,2011,00,48 »

hehe  ;D


Utlogget CJ-7

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1412
  • Jeep CJ-7
    • Red Rock
Re: Hevesett er feigt
« Svar #10 på: To.,28,April,2011,15,05 »
Denne er Å feit...
Roadmonster:
http://roadmonster.org/2010/03/24/willys-jeep-hot-rod/




Et par lave til...









I bruk...
« Siste redigering: To.,28,April,2011,15,13 av CJ-7 »
Petter
Clutcher`n. GPW 1943
CJ-7 AMC 360, 35" ARB f&b. 1984

JK Wrangler Rubicon 2009

Jeep Garasjen

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Re: Hevesett er feigt
« Svar #11 på: To.,28,April,2011,17,47 »
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget Dr.Plumbo

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 475
Re: Hevesett er feigt
« Svar #12 på: To.,28,April,2011,23,40 »

Må si jeg likte dette svigermorsetet  ;D


Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Re: Hevesett er feigt
« Svar #13 på: Fr.,29,April,2011,12,27 »
Og det er vel dette som er stiv aksling ;D ;D, rett i ramma :o

AR
ohh.. silly me, again!
mob:95242280