Hei.
Det er nå blitt nytt Jeep år, med det også tid for medlemskontigenten i Jeep Club Norway.
Vi sender nå ut en påminnelse om medlemskontigenten for 2011.
Det sendt ut e-post alle vi har registrert i vårt register, som ikke har betalt medlemskontigenten
for 2011 , pr 9.mars 2011.
Har du ikke betalt og ikke mottatt mail ? Da har vi høyst sannsynerlig feil e-post adr registrert på deg!
Vi håper du fortsatt ønsker å støtte klubben !
________________________________________________________________________________
Medlemskapet i Jeep Club Norway ligger for tiden på kr.350,- pr år.
For å aktivisere ditt medlemskap for 2011 betaler du inn kontigenten til følgende konto: 9522.05.28058
Merk betalingen med navn og medlemsnummer .
Dette er veldig viktig hvis det en annen enn deg som betaler inn medlemskontigenten.
________________________________________________________________________________
Har du endret adresse, telefon eller e-post?
Hjelp oss å holde medlemslistene våre asjour. Har du endringer er vi takknemmelig for beskjed om dette.
Ikke mottatt innbetaling av kontigent for 2011 tidligere ?
Send oss oppdatert navn, adresse, telefon og e-post
Send en e-post til : innmelding@jeepclubnorway.no
Takk !
Mvh
Asle Holmbakken
Medlemsansvarlig Jeep Club Norway
innmelding@jeepclubnorway.no