Hei, noen som kan hjelpe. har hatt "stolheten" på EU kont. Null feil å melde. bortsett fra 1 ting. de fant chasiss nr. på torpedoveggen, og ved fronruta, men ikke det som skulle være slått inn i ramma. Etter en tlf. til biltilsynet fikk jeg vite at dette skulle være bak V. forhjul.... har lett og lett, samt pussa litt, men ikke fått/funnet noe nr. Noen som har et mer eksakt tips om hvor dette kan være slått inn. På forhånd takk.
roar@eet.no