Hei. Var på biltilsynet på Risløkka i dag for å godkjenne baksetene. Det gikk greit, men fikk med meg en mangel lapp ut.... Hadde for store hjul 31" og skjermbreddere ca.12 cm over normalbredde på bilen. De mente at nærlysets lysende flate ytterkant er lengre enn 40 cm fra bilens ytterstekant og bilens bredde, sporvidde, rulleomkrets er større enn i vognkortet. Lurte på hvordan man går fram for å få godkjent dette?