Hei-hei

Etter en mer eller mindre høytidelig overekkelse av årets klubb-kalender (Takk Tom J.), kan jeg bare konstantere at dette må være den beste kalenderen ever. Vi bladde oss frem til juni.....og der.......
Ellinor.....min kjære møkkete Ellinor.
Vil på vegne av meg selv og Ellinor takke for tilitten, eller hva man kan kalle det

Vil iforbi-farten også nevne at årets kalender vil henge på to ulike bilombyggingsverksteder på Island.
Så da er vi der også.
Ellers vil jeg bare få gratulere Even med produksjon nr. 2. Vi gleder oss på deres vegne

Hils Hege om du er her inne nå, men du har sikkert annet å tenke på.