Skrevet av Emne: Performance kamaksel i 4 litern ?  (Lest 1781 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Buhund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 132
Performance kamaksel i 4 litern ?
« på: On.,14,Februar,2007,12,11 »
Har noen av dere med 4 liter prøvd en "vassere" kam? Hvordan funka det i tilfelle??
Mvh Odd Buhund.
XJ 4,7L stroker

Utlogget CJ-7

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1412
  • Jeep CJ-7
    • Red Rock
Sv: Performance kamaksel i 4 litern ?
« Svar #1 på: On.,14,Februar,2007,12,51 »
Husker JP  hadde en artikkel ang kam bytte i 4L.
Mener de skrev at vis en skulle gjøre en(1) ting som ga mest effekt og bedre bunndrag, så var det nemmelig kambytte.
Vet ikke om det var denne storryen men står da en del om kambytte i 4L her:
Choosing the Best Cam for Your Jeep

JP har flere andre gode Tech Articles

Petter
Clutcher`n. GPW 1943
CJ-7 AMC 360, 35" ARB f&b. 1984

JK Wrangler Rubicon 2009

Jeep Garasjen

Utlogget Buhund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 132
Sv: Performance kamaksel i 4 litern ?
« Svar #2 på: To.,15,Februar,2007,20,31 »
Takk skal du ha :-)
XJ 4,7L stroker