Skrevet av Emne: Bryterpanel..  (Lest 1422 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Herman Hille

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 197
  • rubicon
Bryterpanel..
« på: Ti.,18,November,2008,21,04 »
Dette var en stilig løsning for de som må ha ekstra boks oppå dashbordet for brytere til sperrer og vinsj osv.

Det tar lang tid å gjøre noe riktig, men så holder det seg riktig i lang tid:D

Utlogget Tomas

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1236
  • Larvik - Vestfold
    • Min hjemmeside
Sv: Bryterpanel..
« Svar #1 på: Lø.,29,November,2008,09,14 »
Jeg prøvde å lage en slik i aluminium en gang. Men fant ut at man på en eller annen måte må prøve å blende luftuttaket bak den ventilen du ønsker å bruke. Ellers så står den å pøser på med varmluft på kontaktene. Ellers så er ideen egentlig kjempekul.
WJ TD 1999 - Original
TJ Sahara - Solgt :(
http://www.jeep.on-line.no
<a href="http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,137.0.html">Min Garasje</a>
JCN medlem nr 507
Vestfold kontakt for JCN
Styremedlem 4x4Drivers og Webansvarlig.