Hovedlysbryteren på TJ er ikke av den mest robuste typen. Den har sikkert brent seg inni og må byttes.
En liten mulighet kan være den ettermonterte boksen for automatisk kjørelys. Sitter som regel stripset til rattstammen oppeunder..... Men jeg setter en krone på hovedlysbryteren!