Skrevet av Emne: Parklys og instrumentbelysning virker ikke?  (Lest 1546 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget GrandV8

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 167
Parklys og instrumentbelysning virker ikke?
« på: Lø.,30,August,2008,09,32 »
Noen som kan hjelpe ???

Da jeg skulle koble på campingvogna ble det mørkt!

Har sjekket sikringer, og ikke funnet noen som ikke virker!

Hva f.... kan det være?
Jeephilsen
Roy Morten
Grand Cherokee 5,2l -96, 4"heving 33"hjul
"Det som ikke kan kjøres rundt, kjøres over!"

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Parklys og instrumentbelysning virker ikke?
« Svar #1 på: Ma., 1,September,2008,10,51 »
Hovedlysbryteren på TJ er ikke av den mest robuste typen. Den har sikkert brent seg inni og må byttes.

En liten mulighet kan være den ettermonterte boksen for automatisk kjørelys. Sitter som regel stripset til rattstammen oppeunder..... Men jeg setter en krone på hovedlysbryteren!
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!