www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»
TJ
»
Skillevegg
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Skillevegg (Lest 1620 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
dansken
258 CID
Innlegg: 10
Skillevegg
«
på:
Ma.,28,Juli,2008,15,09 »
Hei,
Jeg er den glade ejer av en TJ '98 mod. som jeg akurat har kjøpt. Men nu da den skulle EU godkjennes fik jeg mangel på at der ikke var Skillevegg bak forseterne. Den er på grønne skilte og skal vel etterhvert montere bak sete og registrere den om. Men det jeg lurer på går den an å ha den på grønne skilte uten skillevegg?
Fotsat god sommer
Med venlig hilsen
Martin
Loggført
simon
Get a life!!
Innlegg: 1265
Sv: Skillevegg
«
Svar #1 på:
Ma.,28,Juli,2008,16,19 »
HVIS den er nyregistrert i Norge før 28.07.98, kan du sette inn bakseter og registrere om til 4 seters personbil. Men, sålenge du har grønne skilter må du ha skilleveggen. Søk på forumet her etter tråder om bakseter og omregistrering.
Loggført
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)
dansken
258 CID
Innlegg: 10
Sv: Skillevegg
«
Svar #2 på:
Ma.,28,Juli,2008,16,51 »
Tak for svar, da er den løst.
Loggført
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»
TJ
»
Skillevegg