Skrevet av Emne: Skillevegg  (Lest 1620 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget dansken

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 10
Skillevegg
« på: Ma.,28,Juli,2008,15,09 »
Hei,

Jeg er den glade ejer av en TJ '98 mod. som jeg akurat har kjøpt. Men nu da den skulle EU godkjennes fik jeg mangel på at der ikke var Skillevegg bak forseterne. Den er på grønne skilte og skal vel etterhvert montere bak sete og registrere den om. Men det jeg lurer på går den an å ha den på grønne skilte uten skillevegg?

Fotsat god sommer

Med venlig hilsen
Martin

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Skillevegg
« Svar #1 på: Ma.,28,Juli,2008,16,19 »
HVIS den er nyregistrert i Norge før 28.07.98, kan du sette inn bakseter og registrere om til 4 seters personbil.  Men, sålenge du har grønne skilter må du ha skilleveggen.  Søk på forumet her etter tråder om bakseter og omregistrering.
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget dansken

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 10
Sv: Skillevegg
« Svar #2 på: Ma.,28,Juli,2008,16,51 »
Tak for svar, da er den løst.