Skrevet av Emne: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest  (Lest 1899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget LesPaul

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 206
  • 2000 mod TJ
Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
« på: On., 5,Mars,2008,20,16 »
http://money.cnn.com/galleries/2008/autos/0802/gallery.2008_cr_worst_cars/index.html


Oops  ::)
Men det er  kanskje ikke så rart at en ny bil med faste akslinger gjør det dårlig i en test, hvor de ikke har gitt poeng for egenskaper i terrenget.
Siden pålitieligheten også er dårlig, har kanskje den nye V6en noen barnesykdommer?
70% of the earth of the earth, is covered by water. The rest is covered by Jeep.

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
« Svar #1 på: To., 6,Mars,2008,10,41 »
Hvem er vel interessert i hva en fjøsnisse av en journalist mener om noe han ikke har greie på ?   
En norsk reporter klagde over at HiLux hadde stive aksler.   

Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Sv: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
« Svar #2 på: To., 6,Mars,2008,14,18 »
Det er klart sammenligner du den med en Toyota Prius.

Så har den ikke samme egenskapene..

Men Jeep er Jeep.. Å vi Liker det, derfor er vi her inne,  vi kjører Jeep, lever å ånder  Jeep, 
 bryr oss ikke hva en journalist skriver..   

Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
« Svar #3 på: Fr., 7,Mars,2008,10,04 »
Noen av vognene er jo forsåvidt hydbrider da,   i og med at fremdriftsmekanismen kan variere.   Slepestropp, bensinmotor, tidevannet....
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget svempa

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 255
Sv: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
« Svar #4 på: To.,13,Mars,2008,23,20 »
Når det nevnes vil jeg også trekke fra de j.... treskallene på "femte gear" og "top gear". Det er jo tydelig at det er engelske bilmerker som skorer høyt, allt av amerikansk er dødsdømt allerede før de setter seg inn. Skulle aldri vert lov å sende slikt på tv, rett å slett useriøst spør du meg som mange andre tester som blir publisert.
04 Dodge Ram HD QCSB 5.9 HO Cummins
03 Grand Voyager 2.5 crd 7s
90 GMC QCLB 6.2 detroit diesel
12 Yamaha Nytro MTX MCX 300

Japanese cars are like tampons...every pussy have one

Utlogget LesPaul

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 206
  • 2000 mod TJ
Sv: Nye Wrangler kommer dårlig ut i forbrukertest
« Svar #5 på: Lø.,22,Mars,2008,16,33 »
Hehe, de gir nok ikke Jeep særlig credit nei.
Men engelske "Wheeler Dealers" som går på discovery, likte veldig godt CJ7'en de pusset opp.

Tyske AMS testet Wrangler JK og nye Defender mot hverandre, og Wrangler vant på alle punktene tror jeg.

Også offroad egenskaper, som kanskje er viktigst for folk som kjøper denne typen bil.
70% of the earth of the earth, is covered by water. The rest is covered by Jeep.