www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Liming av aleminium???
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Liming av aleminium??? (Lest 2198 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Kristian
360 CID
Innlegg: 483
Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
Liming av aleminium???
«
på:
Lø.,15,Mars,2008,15,37 »
Fant noen gamle perfekte kjøre solbriller, men de er knekt
Er det noen som kan hjelpe med hva pokker men bør lime disse ufattlig små flateme med slik at de kan virke igjen.
Har prøvd superlim og noe annet industi greier uten at det virker..
Vet at dette er litt på hva siden av hva man skal poste men det hjelper YJ`en at føreren ser bra i motsol
«
Siste redigering: Lø.,15,Mars,2008,17,27 av Kristian
»
Loggført
I DRIVE JEEP, NOT A SUV
Fagelund
304 CID
Innlegg: 160
medl nr 797
Sv: Liming av aleminium???
«
Svar #1 på:
Lø.,15,Mars,2008,21,53 »
Hey!
Kommer vel ann på hva slags briller du har. Brukte epoxy til å lime mine. Funka bra det, men dette var jo Nike briller
Loggført
medl nr 797
Tomas
401 CID
Innlegg: 1236
Larvik - Vestfold
Sv: Liming av aleminium???
«
Svar #2 på:
Sø.,16,Mars,2008,10,22 »
Hvis ikke limet holder, så kan du jo alltids spjelke
Legger du noe på innsiden av brillen, så kan dette også limes . Behøver jo ikke være noe svære greier som syns. noe tynt, og bare 1 - 2 cm langt kanskje.
Loggført
WJ TD 1999 - Original
TJ Sahara - Solgt
http://www.jeep.on-line.no
<a href="
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,137.0.html
">Min Garasje</a>
JCN medlem nr 507
Vestfold kontakt for JCN
Styremedlem 4x4Drivers og Webansvarlig.
Frode
Get a life!!
Innlegg: 1549
Sv: Liming av aleminium???
«
Svar #3 på:
Sø.,16,Mars,2008,17,05 »
Kommer an på hva som er knekt..
Aluminium er et skjeldent materiale i briller.
Vanligvis en en legering av andre metall.
Oftest blir de loddet når man skal reparere.
Loggført
JCN medlem nr 697
Frode Ryste
Tlf 90601777
-1980 Jeep CJ7
-1978 Jeep J20
Every time you call a Jeep a "car" God kills a kitten
Kristian
360 CID
Innlegg: 483
Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
Sv: Liming av aleminium???
«
Svar #4 på:
Sø.,16,Mars,2008,17,25 »
Er nok en legering, hva lodder du det med?
Loggført
I DRIVE JEEP, NOT A SUV
Frode
Get a life!!
Innlegg: 1549
Sv: Liming av aleminium???
«
Svar #5 på:
Sø.,16,Mars,2008,18,27 »
gasslodding og loddesølv.
Men å skjøte stanga tror jeg du vil slite med.
Broa og skrufester blir ofte reparert med lodding.
Loggført
JCN medlem nr 697
Frode Ryste
Tlf 90601777
-1980 Jeep CJ7
-1978 Jeep J20
Every time you call a Jeep a "car" God kills a kitten
Trond
258 CID
Innlegg: 27
Sv: Liming av aleminium???
«
Svar #6 på:
Ma.,17,Mars,2008,18,26 »
Optiker tar fra 0,- til 50,- for å lodde, har loddet mine vanlige briller flere ganger, bruker du briller kjenner du vell optikeren bu bruker
i så fall gjør min det gratis for meg pga. er kunde der.
Loggført
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Liming av aleminium???