www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
medlem i JCN
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: medlem i JCN (Lest 1127 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
High output
258 CID
Innlegg: 39
Min gamle XJ, no har eg ZJ 5,9 LX
medlem i JCN
«
på:
To.,13,Mars,2008,22,42 »
Heisann. Trykte på Bli medlem her for nokon veker sidan, men har ikkje fått giro i posten endå?
Var medlem for et par år sidan også, men så var det ei innbetaling eg sikkert kasta ved en feil. Vil veldig gjerne bli medlem igjen.
Mvh Alexander
Loggført
Fighter
JCN - Styre
Get a life!!
Innlegg: 1529
En SUVeren Jeep.
Sv: medlem i JCN
«
Svar #1 på:
Ma.,17,Mars,2008,01,39 »
Hei. følg denne linken og les deg til hvordan.
Helsing Åge.
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,2303.0.html
Loggført
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
medlem i JCN