Skrevet av Emne: medlem i JCN  (Lest 1127 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget High output

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 39
  • Min gamle XJ, no har eg ZJ 5,9 LX
medlem i JCN
« på: To.,13,Mars,2008,22,42 »
Heisann. Trykte på Bli medlem her for nokon veker sidan, men har ikkje fått giro i posten endå?

Var medlem for et par år sidan også, men så var det ei innbetaling eg sikkert kasta ved en feil. Vil veldig gjerne bli medlem igjen.

Mvh Alexander

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: medlem i JCN
« Svar #1 på: Ma.,17,Mars,2008,01,39 »
Hei. følg denne linken og les deg til hvordan.  :) Helsing Åge.
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,2303.0.html
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8