Og bare for å gjøre en ting klart. Flere av kjøreområdene som blir disponert rundt om kring er ikke kun hard-core offroad. Det finnes mange sandtak i forbindelse med skogsområdene hvor man kan kjøre med en original subaru legacy, eller en toyota tercel eller hva du måtte ha.
En ting som derimot er fint ved å prøve seg litt i ett sandtak med en original bil, er at man lærer bilen mer å kjenne. veit mere om hvordan bilen fungerer, hvor man kan kjøre og hvor man ikke kan kjøre. Dessuten blir man tryggere på hva man selv greier å prestere. Man ødelegger ingenting, men skaffer seg verdifull kjøre-erfaring. Som igjen kan vise seg å være nyttig når man sitter i saksa på vei til hytta eller hva det måtte være. Dette kan på mange måter sammenlignes med å leke seg litt med bilen på vinterstid. (Sånn som de fleste av oss gutter pleier å gjøre) Det er ikke noe mål å kjøre helt bajas, men å kunne hente inn en bil som får sladd, enten på alle 4 eller bak eller hva det måtte være, kan vise seg å være verdifull erfaring når man først får en skrens på bilen. For den som tror at erfaringen fra glattkjøringstimene for 10 - 20 og 30 år siden kan hentes inn igjen i løpet av en brøkdel av ett sekund når man er ute å kjører, for tro om igjen. Dessuten. ALLE biler reagerer forskjellig.
Uansett, om dere vil eller ikke bruke egen bil. det er alltid ledige seter for de som vil sitte på. Ivertfall hos meg, og siden resten av jeepclub gjengen er "relativt hyggelig"

så regner jeg med de også har noen ledige seter.
Og ta gjerne med en termos og noen pølser. Det er alltid masse sosialt, felles grilling, skryting og juging

Ikke nøl med å ta kontakt!
Denne klubben omfatter alle så lenge det står Jeep i grillen!!!
Men nå tror jeg kanskje jeg har sporet litt av "topicen" her

, beklager så mye.