Skrevet av Emne: Turbestikk  (Lest 1638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Turbestikk
« på: Sø., 2,Mars,2008,19,37 »
Endelig noe skikkelig som ikke er laget av grønn plast:



http://www.walkingthings.com/microsites/tooltime/
« Siste redigering: Sø., 2,Mars,2008,19,39 av simon »
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Turbestikk
« Svar #1 på: Sø., 2,Mars,2008,19,39 »
Det blir sikkert en suksess å bruke etter et oljeskift el ;-) Men helt klart havnet dette settet høyt på ønskelista!!!
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Frode

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1549
Sv: Turbestikk
« Svar #2 på: Ma., 3,Mars,2008,20,33 »
Det bestikket var vel i minste laget for oljeskift, Stein?
Eller er det 10mm på oljeavtappingen på 2.5 literen? :)
JCN medlem nr 697
Frode Ryste
Tlf 90601777

-1980 Jeep CJ7
-1978 Jeep J20

Every time you call a Jeep a "car" God kills a kitten

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Turbestikk
« Svar #3 på: Ma., 3,Mars,2008,21,51 »
Regner med at det følger med ostehøvel ( 13mm ), salatbestikk ( 17mm ), kakespade ( 19mm ) i settet......
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Jeep

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1240
Sv: Turbestikk
« Svar #4 på: Ti., 4,Mars,2008,18,20 »
Har nylig sett det samme fra annen lev. Rimeligere i stål, og selvsagt i tommer også. Men hvor var det jeg så det.....?
Tor Kløvstad
2001 WJ V8, Original
1994 YJ, Modifisert
Lokalkontakt Hedmark