www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»
TJ
»
pippe/ule yd fra styringen.
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: pippe/ule yd fra styringen. (Lest 1619 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
sondre85
304 CID
Innlegg: 65
pippe/ule yd fra styringen.
«
på:
Fr.,30,November,2007,15,58 »
Min tj har begynt å lage en ulyd. pipe/skrike/ule lyd når jeg vrir på rattet.. virker som om det kommer rett bak dashborde. Noen som her en ide om hva det kan hvere, og eventuellt hva jeg kan gjøre for å bli kvitt den..
Loggført
Skywalker
360 CID
Innlegg: 471
Space cowboy
Sv: pippe/ule yd fra styringen.
«
Svar #1 på:
Fr.,30,November,2007,16,31 »
Sjekk oljenivået på servostyringen. Det er antageligvis lavt nivà eller alt for lite olje der.
«
Siste redigering: Fr.,30,November,2007,23,31 av Skywalker
»
Loggført
Jeep!
Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP:
'98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd.
(solgt oktober 2012)
JCN #741
sondre85
304 CID
Innlegg: 65
Sv: pippe/ule yd fra styringen.
«
Svar #2 på:
Fr.,30,November,2007,16,44 »
ikke det som er problemet... lyden kom etter at jeg var tom for strøm og måtte rulle bilen i gang.. dvs at jeg også måtte ri endel på rattet uten at servoen var igang.
Loggført
Tom-G
360 CID
Innlegg: 384
Sv: pippe/ule yd fra styringen.
«
Svar #3 på:
Fr.,30,November,2007,20,30 »
Det sitter en gummimansjett rundt styreakselen som skal tette mot torpedoveggen, denne lagde ulyd i min da det begynte å bli kuldegrader, smør med vaselin el.
Loggført
96`XJ 4.0L Sport Man. 2d.
97`ZJ 2,5 TDI Laredo
95`ZJ 4,0L Limited
Medlemsnr. 402
Ex: YJ, TJ, XJ td, 2 x ZJ og WJ 4.7HO
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»
TJ
»
pippe/ule yd fra styringen.