Hevet bilen min 2.5" jeg også, og 2. turen i terrenget var det ene festet røket.
Antar at det er hevingen som spenner det litt mer enn godt er (skal sies at jeg flekset endel). Du kan se bilde på innlegget mitt som heter "what??"
Et QD feste er vel altid å anbefale. Stein har kjøpt seg et tøft system du kan se i nederst i garasjeposten hans.
Offtopic: er det plass til 35" dekk med 2+2.5" heving?
(velkommen til forumet foressten

)