Takk for ett fint treff alle sammen

Litt duskregn i panneluggen tåler vi da

Takk til våre eminente arrangrører fra Kongsberg-regionen, som nok en gang klarte å lage til 100% vellykket treff. Folk fra Arendal, Kragerø, Oslo og Drammen og sikkert andre steder koste seg stort.
Og jeg klarte ikke å kjøre i stykker noen ting........hmmmmm