Høres jo flott ut. Chiptrimming funker vel best på bensin/turbo eller diesel/turbo.
Vil du ha mer effekt finnes det konvensjonelle metoder som virker. Innsug fra 2000 eller nyere 4 liter og et free flow eksosanlegg vil sannsynligvis gi det samme eller mer uten noe mer kostnad, og det virker garantert.