Skrevet av Emne: Jeep Club Norway  (Lest 5234 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget XXX

• 258 CID
  • *
Jeep Club Norway
« på: Sø.,15,Desember,2013,10,57 »
Er dette en klubb som ligger nede ?
Ser ut som alle innlegg oppdateringer, treffinvitasjoner osv. har gått ut på dato for lengst :-)

Utlogget Aasmund

• 304 CID
  • **
Sv: Jeep Club Norway
« Svar #1 på: Sø.,15,Desember,2013,23,25 »
Joda vi er aktiv.

Utlogget XXX

• 258 CID
  • *
« Svar #2 på: Ma.,16,Desember,2013,10,25 »
Godt å høre. Har prøvd å melde meg inn ett par ganger.
Sendt mail til  innmelding@jeepclubnorway.no , men det er stille som i grava :-\. Null respons

Utlogget Fighter

• JCN - Styre
  • Get a life!!
  • En SUVeren Jeep.
« Svar #3 på: Ma.,16,Desember,2013,15,11 »
Hei.
Det vil nok være slik at i perioder vil det være varierende aktivitet her inne, dette og sett i sammenheng med at vi er en frivelig gjeng som er i forskjellige faser i privatlivet, men mye av stillstanden kan man og skylde Facebook for mener jeg, for etter at JCN kom med på den galeien er det stilnet mye av her inne, dessverre. Det er så mye lettere å "slenge" ut noe på Facebook enn å være mer "seriøs" å melde seg inn her for så å poste noe.
At du ikke får respons på innmelding er ikke som det skal være. Får du ikke etter en tid noen respons, sender du melding til meg på secretary mailen, eller PM, så skal jeg ta det der i fra. Ellers er vi jo interessert i at folk melder seg inn og blir fullverdige medlemmer, sånn at bl.a. forumet kan bestå.
Mvh. Åge.
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget overland

• 360 CID
  • Shit in - shit out
« Svar #4 på: To.,19,Desember,2013,14,48 »
Det har vel dessverre også blitt mer og mer et WJ, XJ og ZJ forum enn for alle Jeep'er.  Det er særs langt mellom innleggene for CJ, FSJ, MB og andre klassiske Jeeper.  Vet ikke hva som skal til for å få med disse igjen, interessen for disse bilene er jo større enn på lenge.
Willys Overland 4-134 SW 4x4 '53
Willys Jeep CJ 3A
Willys FC 150A
JCN medlem nr. 139

Turbo.TJ

• Gjest
« Svar #5 på: Fr.,20,Desember,2013,10,50 »
Det har vel dessverre også blitt mer og mer et WJ, XJ og ZJ forum enn for alle Jeep'er.  Det er særs langt mellom innleggene for CJ, FSJ, MB og andre klassiske Jeeper.  Vet ikke hva som skal til for å få med disse igjen, interessen for disse bilene er jo større enn på lenge.

De gamle JEEP`ene er vel  best, derfor ingen spørsmål,,.............!!!! GOD JUL...  ;)

Utlogget Jeep

• 401 CID
« Svar #6 på: Lø.,28,Desember,2013,10,07 »
Hva mener du med "dessverre"? Jeep er Jeep, og klubben er for alle. Hvis det postes lite angående gamle Jeeper her, kan vi vel ikke kristisere eiere av WJ, XJ og ZJ for det?
Tor Kløvstad
2001 WJ V8, Original
1994 YJ, Modifisert
Lokalkontakt Hedmark

Utlogget HardKåre

• Administrator
  • 360 CID
  • 1987 Jeep Cherokee 4,0
Jeep Club Norway
« Svar #7 på: Lø.,28,Desember,2013,10,56 »
Det henger sammen med volum. Er ganske mange fler WJ, XJ og ZJ-eiere der ute enn eiere av klassisk Jeep.
,],,____,,_□□□□_
 /___/│__,\____\,____
│       │-    │    [□]llllll[□]
‾(o)_)‾‾‾‾‾(o)_)--o-)_)
Min Jeep-garasje

Utlogget overland

• 360 CID
  • Shit in - shit out
« Svar #8 på: Ma., 6,Januar,2014,13,21 »
Har ikke kritisert noen jeg, bare stadfester at slik har det blitt ut fra det jeg kan observere.  Mitt "dessverre" kom av at jeg synes utviklingen er bekymringsfull.  Blir det en overvekt av et smalere segment så vil interessen nok dale for de andre segmentene innen Jeepinteressen.  Og jeg tror det er det som allerede har skjedd. Men det er jo samtidig en oppfordring til alle som har andre modeller av Jeep til å ta et tak her på siden.
Willys Overland 4-134 SW 4x4 '53
Willys Jeep CJ 3A
Willys FC 150A
JCN medlem nr. 139

Utlogget sten_morten

• Global moderator
  • Get a life!!
« Svar #9 på: Ti., 7,Januar,2014,02,22 »
Jeg synes det er synd at Facebook har tatt over mye av den trafikken som var her på forumet. Mitt ønske var at dette skulle bli norges største kunnskapsbase om Jeep. Ett sted man kan bruke søke funksjonen og finne utallige vinklinger og løsninger.  Bla i bilder fra gamle treff og følge byggeprosjekter.

Meldingene som skrives på Facebook er ikke søkbare på samme måte.
CJ-7 Laredo 1986                 WJ Grand Cherokee Limited 2001              M416
AMC V8                               3,1 TD
36x15,5-15

Utlogget Pettersen

• Administrator
  • 360 CID
« Svar #10 på: Ti., 7,Januar,2014,17,32 »
Helt enig. Virker som mange syns det er mye enklere å bare slenge inn et spørsmål (som ofte har blitt spurt mange ganger) på facebook, enn å logge seg inn på forumet å søke/spørre. Veldig synd igrunn, for det ligger store mengder kunnskap her på forumet som har hjulpet meg mange ganger... Jeg er i hvertfall innom hver dag, og prøver å svare på alt jeg kan :P
Trude: 98 XJ 2.5 med 2" heving, og 31". D30 Aussie Locker, C8.25 LSD <-- For tiden i dvale...

Jenny: 90 XJ 4.0, lekebil. Ribba for interiør og unødvendig utstyr, 2" heving, 31" BFG Mud. Snart 35"...

Celine: 97 ZJ 4.0, NP242, ARB fanger og sperrer, 31".

Utlogget eivind_m

• 304 CID
  • **
  • Moss
« Svar #11 på: Sø.,12,Januar,2014,19,37 »
Vet ikke helt hvordan folk surfer forumet, men jeg bruker mye linken alt ulest siden sist jeg var her uansett kategori/underforum
Kunne det være en ide å gjøre den linken FET på forsiden? På den måten er det kanskje større sjanse for at man får med seg hva som skjer andre steder på forumet og ikke bare i den kategorien man pleier å kikke i.

Og er det mulig å lage noe automatikk som gjør at når det postes ting på forumet, så havner det automatisk link på facebook? Så kanskje vi kunne ha fått folk litt nysgjerrige og vist at det også skjer ting her på forumet.

Mine 2cent....

Mvh
Eivind

07 XH Crd ltd |2" OME |SteelArmadillo rock sliders |OEM skid plates |QDII |265/70-17 Geolandar MT | Hanson 30mm spacere |Plasti dip'a hjul |Kiwi Plx OBD & Torque |Pie aux in | Rugged Ridge matter |Yakima sykkeholdere i lasterommet

Utlogget Pettersen

• Administrator
  • 360 CID
« Svar #12 på: Ma.,13,Januar,2014,06,26 »
Det eivind_m sier her er ikke noe problem å få til, og absolutt en god ide. Tror det kan gjøre at folk på facebookgruppa/gruppene klikker seg inn til forumet.

http://www.doncaprio.com/2012/09/automatically-post-new-topics-from-smf-to-facebook-and-twitter-without-a-mod.html
Trude: 98 XJ 2.5 med 2" heving, og 31". D30 Aussie Locker, C8.25 LSD <-- For tiden i dvale...

Jenny: 90 XJ 4.0, lekebil. Ribba for interiør og unødvendig utstyr, 2" heving, 31" BFG Mud. Snart 35"...

Celine: 97 ZJ 4.0, NP242, ARB fanger og sperrer, 31".

Utlogget Stein-K

• Administrator
  • Get a life!!
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
« Svar #13 på: Ma.,13,Januar,2014,08,00 »
Har sett litt på det og har noen tanker. I skrivende stund hadde det ikke vært noe stort problem, men jeg har sett fra et par andre sider at ved god aktivitet, så "spammes" FB Siden. Man kan velge hva som skal legges ut om det kun er nye tråder, eller alle innlegg osv.

Skal se litt mer på dette....
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget @tlem

• 258 CID
  • *
« Svar #14 på: Ti.,14,Januar,2014,09,14 »
Jeg bruker litt tid på www.4x4sweden.se de har en flott forside, med alt av aktivitet, så om det er en endring på g, så er mitt tips å se på det forumet, det er ett levende forum med stor aktivitet.