www.jeepclubnorway.no
Modeller => JK => Emne startet av: peik på Sø.,23,April,2017,14,59
-
Hvor lett eller vanskelig er det å gå godkjent 75mm heving og 35" hjul? Skal visst være utført av Alfaset auto.
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=93541698&fks=93541698
-
Så lenge han har TUV-papirene bør det gå fint. Men det er opp til den enkelte kontrollant om hn godkjenner to TUV-dokumenter på samme bil, som ikke refererer til hverandre. Så, det er ingen problem å få godkjent hevesettet. Får du ikke godkjent dekkene så kan du prøve en annen trafikkstasjon....
-
Da er dekk og hevesett godkjent og skrevet inn i vognkortet. Ikke noe problem å få godkjent begge delene med to TUV dokumenter :) :)
Blir luftet for salg på finn igjen i neste uke, etter jeg har fått tatt noen nye bilder (montert skvettlapper og fjernet noen klistremerker).
-
Flott bil, men noe høy prisklasse. Har du noen oversikt over hva det vil koste å sette inn seter? Kjører en gammel standard Defender med 33" hjul. Bilen gjør fortsatt nytten, men tror nok en ny Wrangler tilbyr mer komfort. Prøvde en i California sist sommer.
-
I dag koster det rundt 180` å sette inn seter, denne avgiften synker som kjent for hvert år som går.
Hvilken prisklasse tenkte du deg? For ett år siden lå bilen ute til 369 000 hos Bergheim i Oslo. Og har i etterkant lagt inn 100 000+ i påkostninger. Vet at man som regel ikke får igjen for alle oppgraderinger og tillegg på slike kjøretøy, men føler det er greit å teste markedet på 420 000 :) En Arctic Truck fra samme år og i samme stand med lav km ligger vesentlig over dette igjen.
-
Kjempe god komfort i bilen, noe kona også har kommentert :D
-
Forhandlere får vanligvis 10% mer for biler enn privatpersoner. Ett år til med avskrivninger. 50' for ekstrautstyr. Samt mer og mer ukurant med fossilbiler i byene grunnet høyere bomavgifter, kjøreforbud mm. Da bør vel prisen ligge rundt 350', men selvfølgelig det er markedet som bestemmer.
-
Her er den jeg prøvekjørte i fjor. Kort utgave med V6 bensin.
-
Forhandlere får vanligvis 10% mer for biler enn privatpersoner. Ett år til med avskrivninger. 50' for ekstrautstyr. Samt mer og mer ukurant med fossilbiler i byene grunnet høyere bomavgifter, kjøreforbud mm. Da bør vel prisen ligge rundt 350', men selvfølgelig det er markedet som bestemmer.
LOL :D Det er lov å prøve seg ;)
-
Ja visst! Jeg får kose meg videre med Defenderen. LOL ;D