www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: TomEd på Ti., 1,Mai,2012,22,24

Tittel: Vurderer å kjøpe 97 TJ
Skrevet av: TomEdTi., 1,Mai,2012,22,24
Er veldig interesseret i den Jeep, men den er min første Wrangler. Den ser fin ut, men har litt rust på bumpers og litt på chassis. Hva synes eksperterne her?
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34521641
Takk for hjelpen.
Tittel: Re: Vurderer å kjøpe 97 TJ
Skrevet av: Stein-KTi., 1,Mai,2012,23,01
Ut i fra anonsen, så vil jeg si løp og kjøp! Den har jo ekstrautstyr i prisklassen 50.000,- +.

Den rusten på fangerne er standar på allt ekstrautstyr levert fra statene. Dette er ikke orginal utstyr, men mye tøffere. Demonter de, sandblåses, rustbehandles og lakkes på nytt, så blir den strøken. Ellers ser den veldig bra ut.
Tittel: Re: Vurderer å kjøpe 97 TJ
Skrevet av: TomEdOn., 2,Mai,2012,08,11
Mange takk Stein.
Tittel: Re: Vurderer å kjøpe 97 TJ
Skrevet av: provib@gmail.comOn., 2,Mai,2012,16,45
Ser ut som en flott bil det der! ikke bekymre deg for litt rust på ramme og fanger. Du finner trolig ikke en uten.