www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: Stian Olsen på Ma., 2,April,2012,10,12

Tittel: Lampe i instrumentpanel
Skrevet av: Stian OlsenMa., 2,April,2012,10,12
Hei :)

Jeg kjøpte akkurat en Tj 97 mod med 4.0 liter,og i den forbindelse så lurte jeg på ei lampe i instrumentpanelet.
Ved pådrag så lyser det ei orange pil øverst i høyre hjørne i panelet,denne lyser bare et øyeblikk,kan virke som det er ved spesielle turtall.
Den tennes ved hvert girskift.

Har prøvd å finne noe i manualen uten hell.
Noen som vet hva slags funksjon denne har og hva den vil fortelle meg?

Mvh Stian
Tittel: Re: Lampe i instrumentpanel
Skrevet av: StormerMa., 2,April,2012,11,21
http://www.jeepforum.com/forum/f12/orange-arrow-pointing-up-instrument-cluster-dash-1120118/

er det den som er nr 13 på bilde?
Tittel: Re: Lampe i instrumentpanel
Skrevet av: Stian OlsenMa., 2,April,2012,13,10
Takk,skjønte at det var no med forslag til når man bør skifte gir :) så da er det ikke noe farlig ihvertfall :)