www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: Redwrangler på To., 8,Desember,2011,11,14

Tittel: Vil heve TJ`en, hvilket sett?
Skrevet av: RedwranglerTo., 8,Desember,2011,11,14
Hei.

Har lyst å heve bilen 1". Dette fordi jeg ikke har lyst på vibrasjoner og tror det kan bli pent. Har heller ikke lyst å senke transferkassa for å unngå vibrasjoner ved høy lift.
Noen som vet om et sett? Har sett på Old Man Emu, men de leverer bare lift på 2-5cm? Hva trenger jeg av deler? Kun fjærer og dempere..?

Er ny på dette, så hadde vært ålreit om noen kunne forkare ordentlig.. :D

Mathias
Tittel: Re: Vil heve TJ`en, hvilket sett?
Skrevet av: Geir G KTo., 8,Desember,2011,15,24
Er ikke lov, men ingen legger merke til det:   http://www.jeep4x4center.com/jeep-lift-kits/daystar/wrangler-tj/.75-budget-boost.htm

Les her;  http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,823.0.html
Tittel: Re: Vil heve TJ`en, hvilket sett?
Skrevet av: RedwranglerTo., 8,Desember,2011,15,29
Hehe. Ække like morro det da :P

Fant noe på JeepForum.com.

Tror jeg kjører denne metoden:
Delvis fordi jeg uansett må bytte ut de gamle fjærene og st.demperne.

http://www.jeepforum.com/forum/f9/1-h-r-bilstein-suspension-lift-1150250/

Fjærer fra H&R 1" heving og Bilstein 5100 st.dempere. Da blir bilen ca 1 " høyere både foran og bak. Slipper da vibrasjoner. De på det amerikanske forumet som har satt på dette, skryter veldig. Ingen vibrasjoner. God å kjøre både på vei og enkelt terreng..