www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Kjøp => Emne startet av: overland på To., 8,Desember,2011,10,40

Tittel: Trimmedeler til Willys flathead
Skrevet av: overlandTo., 8,Desember,2011,10,40
Ønsker å kjøpe "hi-comp" topplokk (ca. 7,5:1) og 2-forgasser innsug til 4 syl. L-head Willys motor.  Topplokk kan være av typen Alexander, Willy-Willy, Kaiser Supersonic eller liknende.  Innsug helst av type 'Burns'

Ta kontakt på mail:  hkh@proactima.com
Tittel: Re: Trimmedeler til Willys flathead
Skrevet av: simonTo., 8,Desember,2011,10,48
Her snakker vi høykomp ja.  Best å kjøpe et par fat med flybensin, kanskje :)