www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Kjøp => Emne startet av: overland på To., 8,Desember,2011,10,40
-
Ønsker å kjøpe "hi-comp" topplokk (ca. 7,5:1) og 2-forgasser innsug til 4 syl. L-head Willys motor. Topplokk kan være av typen Alexander, Willy-Willy, Kaiser Supersonic eller liknende. Innsug helst av type 'Burns'
Ta kontakt på mail: hkh@proactima.com
-
Her snakker vi høykomp ja. Best å kjøpe et par fat med flybensin, kanskje :)