www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: wrongler på Lø.,19,November,2011,01,37

Tittel: Lysrele.....
Skrevet av: wronglerLø.,19,November,2011,01,37
huppz....har en tj som er mårragretten med lysa når det er kaldt(de automatiske kjørelysa).når jeg starter om mårran når det er kaldt,så virker ikke kjørelysa(de glimter bare ved oppstart,for så å slukke)trekker jeg ut bryteren så har jeg lys.......det pussige er......om sommeren(over 5-6 grader,så funker de feilfritt!!)
noen som har vært borti noe lignende???