www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Kjøp => Emne startet av: Turbo.TJ på To., 3,November,2011,19,32
-
Jeg er på jakt etter en veivaksling til 401 motor.
Har en, men den må slipes 040 og det viser seg å være vanskelig å få lager til.....!!
Så om du har, eller vet om en som har så ta kontakt på mail eller tlf. 900 57 213
Tarje. :)
-
Står stadig noe på ebay, følg med der...
-
Er jevnlig innom, men ikke en dritt :'(
Var en tur på Auto 23 i dag for å høre om de kan "sveise" på for å bruke "normale" lager, og det kan de :D
Så da er det bare å vente til slutten av uken å høre hva de får til... ;)
-
Når de først er i gang med å legge på metall: Hvorfor ikke lage mer offset og få en strokerveiv utav det? AMC 427 eller noe.....?
-
Stroke er jo sikkert kjekt det :D, men hva slags veivstaker skal en da bruke.....??
-
Original, men du må ha stempler med krysspinnen høyere opp.
-
http://www.ebay.com/itm/NOS-AMC-JEEP-401-CRANKSHAFT-FACTORY-BOX-AMX-JAVELIN-CJ-ETC-/190602878346?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2c60d11d8a
-
Hmmm...
Spennende nå i noen dager ja.... ;)
-
http://www.precisionengine.com/crank-kits/
;D ;D
-
De har ikke emne........ Har hørt med de og.. :(
-
ble det veiv fra ebay da??
-
ble det veiv fra ebay da??
Den var det noen som gikk glipp av ja........... ;D He He.