www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Kjøp => Emne startet av: Turbo.TJ på To., 3,November,2011,19,32

Tittel: Veivaksling 401.......
Skrevet av: Turbo.TJTo., 3,November,2011,19,32
Jeg er på jakt etter en veivaksling til 401 motor.
Har en, men den må slipes 040 og det viser seg å være vanskelig å få lager til.....!!
Så om du har, eller vet om en som har så ta kontakt på mail eller tlf. 900 57 213
Tarje. :)
Tittel: Re: Veivaksling 401.......
Skrevet av: viperMa., 7,November,2011,07,49
Står stadig noe på ebay, følg med der...
Tittel: Re: Veivaksling 401.......
Skrevet av: Turbo.TJMa., 7,November,2011,18,16
Er jevnlig innom, men ikke en dritt :'(
Var en tur på Auto 23 i dag for å høre om de kan "sveise" på for å bruke "normale" lager, og det kan de  :D
Så da er det bare å vente til slutten av uken å høre hva de får til... ;)
Tittel: Re: Veivaksling 401.......
Skrevet av: overlandTi., 8,November,2011,10,24
Når de først er i gang med å legge på metall:  Hvorfor ikke lage mer offset og få en strokerveiv utav det?  AMC 427 eller noe.....?
Tittel: Re: Veivaksling 401.......
Skrevet av: Turbo.TJTi., 8,November,2011,22,48
Stroke er jo sikkert kjekt det :D, men hva slags veivstaker skal en da bruke.....??
Tittel: Re: Veivaksling 401.......
Skrevet av: overlandOn., 9,November,2011,09,46
Original, men du må ha stempler med krysspinnen høyere opp.
Tittel: Re: Veivaksling 401.......
Skrevet av: viperSø.,20,November,2011,09,33
http://www.ebay.com/itm/NOS-AMC-JEEP-401-CRANKSHAFT-FACTORY-BOX-AMX-JAVELIN-CJ-ETC-/190602878346?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2c60d11d8a
Tittel: Re: Veivaksling 401.......
Skrevet av: Turbo.TJSø.,20,November,2011,12,19
Hmmm...
Spennende nå i noen dager ja.... ;)
Tittel: Re: Veivaksling 401.......
Skrevet av: viperMa.,21,November,2011,08,59
http://www.precisionengine.com/crank-kits/
 ;D ;D
Tittel: Re: Veivaksling 401.......
Skrevet av: Turbo.TJMa.,21,November,2011,23,57
De har ikke emne........ Har hørt med de og.. :(
Tittel: Re: Veivaksling 401.......
Skrevet av: viperTi.,22,November,2011,20,25
ble det veiv fra ebay da??
Tittel: Re: Veivaksling 401.......
Skrevet av: Turbo.TJOn.,23,November,2011,23,34
ble det veiv fra ebay da??


Den var det noen som gikk glipp av ja........... ;D He He.