www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Kjøp => Emne startet av: Jon Henning på Ti., 1,November,2011,12,36

Tittel: Panser til Willys utility kjøpes.
Skrevet av: Jon HenningTi., 1,November,2011,12,36
Jeg er på leting etter et bra panser til min 54 varebil. Noen som har?

Mvh

Jon Henning
91728953
jonhenning@mobilpost.no
Tittel: Re: Panser til Willys utility kjøpes.
Skrevet av: Jon HenningTo., 3,November,2011,14,50
Da har jeg blitt lovet et panser...

Takker og bukker!