www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Kjøp => Emne startet av: TommyMellem på Sø., 9,Oktober,2011,18,45
-
Hei ::),har kast i stikkakslingene på CJ7`en min. Er det noen som har noen å selge ???? Er den brede typen aksling,bilen er en 86 mod.
MVH
TOMMY :D