www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: Redwrangler på Fr.,29,Juli,2011,10,10
-
Nye hjul på bilen :) Mamba felgene ser bra ut, kan anbefales. BFG MT dekkene kan også anbefales.
(http://i1189.photobucket.com/albums/z424/mate441/IMG_1579.jpg)
(http://i1189.photobucket.com/albums/z424/mate441/IMG_1571.jpg)
(http://i1189.photobucket.com/albums/z424/mate441/IMG_1569.jpg)
(http://i1189.photobucket.com/albums/z424/mate441/20072011052.jpg)
-
Ja det rigget sykt bra! ;D
Hvordan er de mud-dekkene? Jeg feiga ut og kjøpte all-terrain basert på at jeg ligger på ca 0,2% offroadkjøring. Men mud ser jo unektelig mye fetere ut!
Synd vi nærmer oss vintertid og originalfelger :'(
-
Jeg gikk fra AT og for å være helt ærlig, merker jeg så å si ingen forskjell. Ingen uling osv. Jeg kjører svært lite offroad, men som du sier, så ser de veldig bra ut. De er behagelige å kjøre på også. De fikk forresten veldig bra i test. Èn ting som dekkene ikke scoret bra på er våt vei..
Nå kommer vinteren og originaldekker skal på ja:(
Her kan du lese hva folk skriver om dem: http://www.jeepforum.com/forum/f211/bf-goodrich-mud-terrain-t-km2-770247/
Test: http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Tires/BFG-Mud-Terrain-TA-KM2.htm