www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: wrongler på On., 1,Juni,2011,01,12

Tittel: bremser....
Skrevet av: wronglerOn., 1,Juni,2011,01,12
Huppz...trenger sårt ett selvjusterings låseblikk til trommelbremsen på min Wrangler TJ,noen som kan ha noe slikt liggende???
det som ligger å låser justeringsskruen på bremsebånda.

ring eller sms til frode

93055558