www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: Dr.Plumbo på Ma.,30,Mai,2011,21,55

Tittel: "NY" 2004 WJ 2,7 selges som delebil på finn.no
Skrevet av: Dr.PlumboMa.,30,Mai,2011,21,55
GÅTT 300 MIL! edit: 300 KM!!!!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28829828  :o  :o

Kjipt at den ikke kan registreres og komme på veien igjen! Lurer på hvorfor...
Tittel: Re: "NY" 2004 WJ 2,7 selges som delebil på finn.no
Skrevet av: Dr.PlumboMa.,30,Mai,2011,23,47
svarer på min egen post her  :P

Ser at det er Veolia Miljø Metall A/S som selger bilen. Det betyr vel at bilen er meldt inn som vrak og derfor ikke kan få skilt igjen...
Tittel: Re: "NY" 2004 WJ 2,7 selges som delebil på finn.no
Skrevet av: KnunorTi.,31,Mai,2011,13,23
Utrolig synd! :(