www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Roye på To.,12,Mai,2011,19,05

Tittel: Opphengskuler til Dana 30
Skrevet av: RoyeTo.,12,Mai,2011,19,05
Må bytte alle 4 kulene foran på min XJ og vurderer veldig justerbare kuler slik at jeg kan få mere caster (og evt. camber) for bedre selvoppretting.

Er dette å anbefale?

Hvilke kuler, oppe eller nede, lønner det seg å ha justerbare kuler på?

Hvor mange grader bør de stå på?


Alle tips vedr. kuler og kule-bytte tas imot med stor takk.


BTW: Slik bilen min er nå er det ingen selvoppretting etter 1 runde på rattet (1 3/4 runde til hver side), hva skyldes dette?