www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: sten_morten på Sø.,24,April,2011,02,25

Tittel: Kjør forsiktig
Skrevet av: sten_mortenSø.,24,April,2011,02,25
Det har i påsken vært to hendelser med Jeep involvert.


23.04 var det i Larvik en skremmende ulykke mellom en Jeep og en Golf. Åpen Jeep uten sikkerhetsbelte og veltebøyle er lite trafikksikkert.  Krysser fingere for at det går fint med alle involverte!!

(http://www.nettavisen.no/imagecache/parameter/?upsizable=true&action-resize&width=980&height=-1&url=http://www.nettavisen.no/multimedia/na/archive/00820/ulykke_169_82030016x9.jpg)

http://www.op.no/nyheter/article5581032.ece



Tittel: Re: Kjør forsiktig
Skrevet av: Dr.PlumboSø.,24,April,2011,02,30

Huff! Dette så ikke bra ut  :o
Håper det går bra med alle parter.
Tittel: Re: Kjør forsiktig
Skrevet av: sten_mortenSø.,24,April,2011,02,30
19.04 var en Grand Cherokee eier uheldig i Stokke. Det er ikke meldt om personskade, men det er kjedelig og en skremmende opplevelse...

(http://tb.no/polopoly_fs/bil-1.6183966!/image/3798140277.jpg_gen/derivatives/derivative_article_904/3798140277.jpg)

http://tb.no/nyheter/bat-av-veien-havnet-pa-jordet-1.6183926
Tittel: Re: Kjør forsiktig
Skrevet av: Dr.PlumboSø.,24,April,2011,02,59
Er det dette man kan kalle off-road og off-shore...?? samtidig??  ;D

Tittel: Re: Kjør forsiktig
Skrevet av: @tlemSø.,24,April,2011,09,57
I den siste du viser til så jeepen bare ut til å være i sitt rette element.... i sterk kontrast til båten.... vår pussen blir omfattende i år  :) jeg passert på vei hjem fra jobb... :)
Tittel: Re: Kjør forsiktig
Skrevet av: sten_mortenLø.,30,April,2011,11,52
Det er vist ikke så lett å holde en Jeep på veien fortiden  :-\

(http://tb.no/polopoly_fs/bil-1.6193474!/image/188243354.jpg_gen/derivatives/derivative_article_904/188243354.jpg)

http://tb.no/nyheter/bilen-kom-rasende-ned-her-i-natt-1.6193246
Tittel: Re: Kjør forsiktig
Skrevet av: JeepSø., 1,Mai,2011,09,32
Med så dårlige muligheter for å kjøre off-road på egne dertil egnede områder som vi har er det naturlig at folk bruker de muligheter som finnes for å få kjørt off-road.
Tittel: Re: Kjør forsiktig
Skrevet av: KrisSø., 1,Mai,2011,10,20
reklame/ aviser kan brukes til så mangt, liker rampen han lagde.