www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: kjetil på To.,21,April,2011,16,20
-
Lurer på hvem som er admin for forumet å hvem som driver å sletter innlegg uten å spørre eieren av innlegget.
Vennligst send meg en pm.
-
Det skal ikke skje.
Eneste innlegg som slettes er kjøp salg som er kjøpt eller solgt
Samt innlegg som ikke handler om jeep og klubben
Du har PM
-
Tusen takk Sten Morten for raskt svar å hyggelig tlf samtale :D
Nå håper jeg denne personen som slettet mitt innlegg ikke gjør dette igen uten å spørre eiieren av innlegget først om det er greit at innlegget blir slettet.
-
Jeg har slettet innlegget ditt ;D
og.....jada du har fått PM også.....