www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Turbo.TJ på To.,21,April,2011,10,39

Tittel: God Påske til alle....
Skrevet av: Turbo.TJTo.,21,April,2011,10,39
Vil bare benytte anledningen å ønske alle medlemmer og bruker av formet en riktig God Påske. fra alle i styret  :)
Vil og bare informere om at Årsmøte i klubben ikke har fått noen dato enda. Dette da samtlige 4 i styret ikke har kunnet finne noen dato enda som kan passe for i det minste 3 av styret samtidig. Det er mye pga. jobb, reiser, skole og familie.
De siste år har dette vert avholdt på Gol, men der er situasjonen på Pers ike slik den har vert de senere år, samt at snøen er stort sett vekke pga.meget sen påske og snøfattig vinter. Dette er fryktelig leit da dette har vert et treff som har vert utrolig populært i klubben.
Forhåpentlighvis så vil vi komme tilbake med en dato, og hvor årsmøte vil bli avholdt(mest sannsynlig i Oslo) rett etter Påske.
Håper på forståelse av medlemmene for at dette ikke har latt seg gjennomføre til den vanlige tiden på året. :(
Mvh. Tarje Hatlem.    Kasserer.
Tittel: Re: God Påske til alle....
Skrevet av: CorsanovaTi.,26,April,2011,12,41
Som levende alibi for Tarje sitt innlegg, bekrefter jeg med følgende ferske bilde, at det var et MEGET snøfattig (og ensomt) Gol jeg kjørte igjennom nå i påsken:

(http://i245.photobucket.com/albums/gg50/Fredde911/Jeep%20YJ/IMG_1045.jpg)