www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: kjetilhansen på On., 6,April,2011,11,45
-
Hei alle sammen.
Har leeenge gått og ønsket men en wrangler. Jeg har lenge sett på finn for og finne en, og da har jeg sett en del jeeper veksler mye i pris...
Nå orker jeg ikke vente lengre, vil kjøpe nå ;D men vil jo ha mest mulig for pengene...
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27796228 dette var den som datt inn i dag... Er denne bilen verd 140K?? Syns det er ufattelig mye for en 99mod... Har sett at det ligger mangen ganger jeeper som har en ønskepris som er høy, og noen som har en pris som faktisk er normal... Disse jeepene ryker somregel på minuttene så det er populære biler he he.
Listeprisen på wrangler er jo ikke så høy, så jeg spør her, er dette økonomisk riktig? Ikke generelt riktig da Wranger er verd evig mye mer he he
Hilsen Kjetil
-
Disse bilene holder seg bra i verdi. Har faktisk samme årsmodell, samme farge, og akuratt samme kmstand (124). Det er nok noe slikt du må forvente å betale for en slik bil. Etter annonsen å bedømme, syntes jeg dette virket som et ganske bra eksemplar når du først er ute etter Wrangler.
Mathias
-
pm sendt
-
...nå er prisen redusert med 20K og er nede i 119K!